کتاب یک کدام از منابع دیرین دوران معاش بشریت است که سبب ساز انتقال داده ها و پرورش ما در قضیه های مختلف شده‌است . با دقت به رویش تکنولوژی کماکان شاهد چاپ و انتشار روزمره صدها هزار کتاب به صورت فیزیکی و آنلاین در سراسر عالم هستیم , دانلود کتاب خارجی به ویژه لهجه انگلیسی شایسته ترین منابع برای قشر دانش جو , اهل دانش , تکنولوژی و . . جامعه می باشند که مدام دسترسی و تهیه و تنظیم آنان سهل وآسان نیست , در‌پی قصد داریم شایسته ترین تارنما ها برای دانلود کتاب های خارجی و انگلیسی را به شما معرفی کنیم .


همچنین مطالعه کنید: معرفی 30 سایت دانلود رایگان کتابهای الکترونیکی خارجی

معرفی شایسته ترین وبسایت های دانلود رایگان کتاب لهجه انگلیسی و خارجی

:Best Websites To Download Free Books

تا قبل از این در انزل اینترنت شایسته ترین تارنما های پارسی فراگیری گویش انگلیسی را به شما معرفی کردیم , ولی در شرایطی که گویش شما عالی باشد و یا این که برای مقاله دانش گاه , کار تحقیقاتی و کسب داده ها تخصصی نیاز به کتاب های گویش حیاتی و خارجی داشته باشید ممکن است که تهیه و تنظیم آن‌ها علاوه بر زمانبر بودن فرایند کاوش , هزینه و پیدا شدن مشقت بار ورژن چاپی را بهمراه داشته باشد . در‌این مواقع شایسته ترین و پر سرعت ترین روش به کار گیری از وبسایت های دانلود کتاب خارجی بدون‌پول برای بدست آوردن ورژن الکترونیک در فرمت هایی مانند PDF , Text , Doc , HTML , Rocket , Kindle , Sony , RTF , ePub , Mobi , Nook , Microsoft Reader و . . است .

دانلود کتاب خارجی در Project Gutenberg

خدمت Project Gutenberg یکی‌از مطرح ترین منابع دانلود بدون پول کتاب الکترونیک خارجی است که از روش امداد های خیر خواهانه و مالی اشخاص سازمان میشود و انگیزه آن گردآوری و خریداری ورژن های گران بها چاپی و ارائه آنان در قالب الکترونیک است . شما با ورود به‌این وبسایت و صرف مقداری زمان در کاوش کتب متوجه تنوع کتب که بیشتراز ۵۳ هزار کتاب الکترونیک است خواهید شد . بعداز ورود صرفا کافیست اسم کتاب مورد‌علاقه خویش را در قاب کاوش سمت چپ تایپ و اینتر نمایید .

دانلود کتاب خارجی در Project Gutenberg

فرمت کتب برای دانلود بدون پول در قالب هایی مانند EPUB , MOBI و HTML خواهد بود و می‌توانید آن ها را براساس نهایی ها , تصادفی یا این که نوع بندی لیست و ملاحظه کنید .
Open Library , دانلود بدون پول کتاب انگلیسی کتاب داستان , علمی , مهندسی و . .

در Open Library شما می‌توانید از بیشتراز ۱ میلیون کتاب مجانی براحتی به کارگیری فرمایید , این کتابخانه که یک پروژه مبداء گشوده از سمت Internet Archive است و به یوزرها اذن می‌دهد برای ادامه کار آنلاین این خدمت یوزرها در آن شرکت کردن نمایند . بعضی از کتاب های این تارنما مجانی نیستند و یا این که دربرگیرنده تخفیف گردیده اند ولی اکثری از کتب در نوع بندی هایی نظیر کتاب داستان , علمی , روانشناسی , تاریخی به صورت آنلاین , PDF , epub و . . تفکیک شده و قابل دانلود و تلاوت میباشند .

Open Library , دانلود مجانی کتاب انگلیسی کتاب داستان , علمی , مهندسی و . .

BookBoon وب سایت دانلود کتاب خارجی

پیرو یک کتاب مختص دانشگاهی یا این که یک کتاب در مسئله تجارت می‌باشید ؟ BookBoon می‌تواند محلی قابل قبولی برای کاوش تیتر متبوع شما باشد . این وبسایت بیش تر از ۱۰ , ۰۰۰ تیتر کتاب الکترونیکی بدون پول داراست که مبتنی بر محبوبیت و ژانر نوع بندی گردیده اند . یکی‌از مزیت های مضاعف عالی این خدمت این است که برای دانلود کتاب خارجی شما نیاز به نام نویسی ندارید!

BookBoon تارنما دانلود کتاب خارجی
دانلود کتاب کتاب داستان , علمی , فلسفی لهجه حیاتی و خارجی در ManyBooks